Pages

Join The Community

Monday, June 15, 2009

fuh2.lame xupdate macam2 da kuar.

bukan pe da xupdate..bz main game travian tu.haih.trabai kanak2 disini.hak2.
baru juga ku perasan semalam perubahan di dunia internet dikalangan dak2 klasku..gile ramai pule join buat blog.dimulai dgn joe(itu yg aku tau le..),aku terikut pule dgn keseronokan(seronok la sgt.).pastu tup2 gle2 ramai lak.baru ah bes.kebetulan aku semakin memalaskan diri nk bukak mespes,kalo friendster tu agy la haram aku nk bukak seh..mcm trend pule de blog ni ea.hak2.aku igtkn membe2 pika je ramai main blog(yela dorg dak it an,kite elektronik jew..).heheh.

membe2 klas yg aku baru discovery dorg ade blog(gud2 keep it up).(i give u free promotion here.gagaga)
-shema
-arie
-awek arie
-ipin
-cheekang.
-ecah(oi mane blog ko??hak2)

ouh xlupe jugak ni senior blog kat klas aku.die paling rajin buat blog.haha.
joe, n
joe

p/s - aku suke bace blog2 orang ni.bosan2.da bace aku snyap jew.hehe.teruskan memblog,aku folo snyap2.hehe.

5 comments:

yela.sye pnye awk x letak pn.gle kedekut.hak2

ehehe
walaweyhh bgus2 cp prom0te blog ak macehh t ak banje mkn angin

ehehe
walaweyhh bgus2 cp prom0te blog ak macehh t ak banje mkn angin

pika pnye blog ma da taruk besau2 da kat gamba ika kat tepi tu.hak2.

ekele shema.makan angin wat kembung perut jew.heheh

Post a Comment