Pages

Join The Community

Monday, January 31, 2011

kereta aku dicuri...

in memories of my beloved aWEK.

Aku sebenarnya dah malas nak tulis pasal personal-personal kat sini dah ,,tapi kalini aku share jelah benda ni kat sini..semalam kereta kesayangan aku telah dicuri,,,agak sedih la jugak kan bila kereta sendiri hilang,,.banyak jugak la kenangan dengan beliau..

Kes berlaku dalam pukul 4.50 pagi semalam (30/1/2011),,abang aku yang mase tu baru balik dari mane tah terserempak dengan kereta aku,,yang sedang bergerak bersama kereta Proton Putra berwarna hitam,,abang aku xdelah sampai ambil nombor plat kereta putra tu sebab dia ingat aku yang keluar tu(keluar tengah malam memang suatu benda yang takdelah luar biasa sangat bagi aku),,just abang aku memang ade curious sikit lah sebab aku biasanya keluar satu kereta je sebab member2 area rumah aku sikit je,,jarang nak gerak lebih dari 1 kereta,,lagipun kawan2 aku xde yang guna putra pun,,

Abang aku sampai rumah,,tengok aku tengah terbongkang tidur lagi,,abang aku kejut aku tanya,,aku ada bagi pinjam kereta aku kat sape-sape x,,,aku cakap ah xde,pastu dia cakap la,kereta kau ade orang bawak,,memang kereta aku dah hilang dah pun dalam erti kata lain dah kene rembat,,,cepat2 aku ngan abang2 aku g kejar,,tapi nak wat gemane kan,,diorang dah lesap,,aku pun xtau hala tuju dorg,,cepat je hilang dorg tuh walaupun kereta aku memang xdelah lajupun,,setengah jam kejar-kejar tanpa hala tuju aku pergi kebalai buat report.,

bersoal siasat la aku dalam balai tu polis tu tanye,,nak wat cmane kan,,benda nak jadi,,xtipu la kereta aku xdelah security sangat,,alarm pun baru rosak sebulan lepas xtukar pun,,takat kunci biasa-biasa jek,,

walaupun kereta aku xdelah mahal sangat pun,,hebat pun xdelah hebat pun,,just sebuah kereta satria yang rupa lagi cantik dari prestasi dia,,,
antara benda-benda lain yang ada dalam kereta aku semasa dia dicuri,,
- sweater puma (walaupun barang bundle tapi benda sedap pakai lagi,,feveret sweater aku gak tuh)
- kasut everlast yang aku belanja pika dulu,
- original apple ipod punya earphone,,pika punye jugak,,bengong dia jugak g tinggal dalam kete aku pasal.hak2.
- ring white gold aku beli kat pohkong dlu,pun yang aku hadiahkan kat pika anniversary 2years aku ngan dia,,aku baru gaduh dengan pika siang tuh,,sampai dia cabut-cabut cincin letak dalam kete(silap aku gak xsimpan bawak masuk rumah,)
- plush toy doodolls, barney, dan mcm2 permainan kecil-kecil yang pika bagi kat aku,,
- rayban aviator replica(fake la,,tapi aku sayang jugak sebab aku memang suka aviator tapi belum mampu lagi beli yang ori,,)
- ada 5 6 sunglass aku dalam laci dashboard tuh yang rosak,antara yang aku sayang ialah spek bulat gaya ala-ala vokalis Oasis, Liam gallagher dalam videoclip wonderwall,,
- cap mac city,,walaupun dapat free time Hatten Square baru bukak jumaat lepas,,tapi aku suka,,nasib kat pika ade 1 lagi.haha.
-dan lain-lain...
Antara sunglass dalam aWEK aku..
Sekarang xde pair,,in memory of my pika's Everlast.
Sport Rim ni je yang cantik aku tengok,,kecacatan itu semuanya dah cantik.
Kecederaan yang pernah dialami,,dah diubat,tapi...
reddish and all the reds interior.
Last pict of my car snapped from my iPod.
Aku sebenarnya agak kesedihan mengenangkan kereta aku,,tapi nak wat gemane kan,,naseb.heheh. pening gak aku pikir cmane nak g kelas lepas cuti abes minggu nih...aku just berharap dapat claim insurans lah,banyak dah kereta-kereta satria lain yang aku dah usha-usha dekat mudah.my  ,,keh2.

contact lah aku kalau terjumpa kereta ni 010-275 2452 (ama)
untuk dishare di facebook. jika anda budiman.hak2.

my favorite aviator.
sekian laporan sadis saya.keh2.

8 comments:

ee u, siannya keta kena curik, cannot imagine if dats happen to me, T.T
saboooo2 yep

agak ler,,sadis gak ler,,blur dah nk watpe.hek2.

sadis jugak aku mendengarnya...turut bersimpati...lagi malang bila aku balik rumah...rumah ku ditimpa banjir...sekarang ada kat dewan...hahahha
bersabar ye ama ralli

Pergh,,kluang banjir ke?huhu.sabau jelah.dugaan.

Gua Tumpang Sedih Bro...
Diorg Rembat Spare Part ler tu,
2,3 bulan lagi cari lat kedai potong...

gua bersimpati dengan lu..
bnykkn bersabar k..


apa pon tahniah..
sbb pncuri dah berjaga buat kerja dia dengan bagus...
kah kah kah

haha.aku pun bersimpati kat aku,,aku pun ucapkan tahniah jugak kat pencurik tuh.sebab kalo aku dapat dia memang aku siat2 muke dia.haha.

Post a Comment