Pages

Join The Community

Thursday, May 7, 2009

aduyai.

ni kire malam last aku dapat lepak ngan membe2 sebelum aku masuk sem khas.muten da start keje lak.haih2.dapat la jam sejam,,tp bro tu bg men sejam setengah lebeh plak.hak2.meby sbb die pun tade customer len kowt.gle lame lepak.sampai kul 2 lbey nk kul 3 padahal kacu sok keje kul 10 pg.muten ngan kacu mentang2 la da keje kat kopi bean,ari2 lepak cite pasal kopi bean je.aku duk sorg2 jela dgr dorg crite..sampai da macam walaupun aku xkerja kat sane tp aku tau juge la hal2 kat sane.kacu2..paranoid,itu jela pkataan yg aku igt sekarang bile tringat pasal die.haha.balik pun nk kne berteman sampai kerumah takut ade roadblock ke ape.hak2.sok da tade lepak2 malam kowt since muten pun keje smpy closing smpy sabtu nih.aku pun sabtu ni da ciao da dr puchong nih..

da xpuas2 lepak,,ni ley pulak kacu ajak berkonfrence.haha.


0 comments:

Post a Comment