Pages

Join The Community

Thursday, May 7, 2009

travian.

penah dengar kew?
apakah travian??
Travian ialah permainan peluncur yang memaparkan dunia dengan ribuan pemain sebenar. Seseorang memulakan permainan bertindak sebagai ketua kampung kecil.
dipetik dari www.travian.com.my

gilelah kepale aku men gem ni.tp aku rase game ni ah yg banyak mengisi mase lapang aku(mungkin juge membuang mase aku..hahah)..25 jam sehari men.8 hari smggu asik ngadap lapy je men gem ni.bangun2 pg trus bukak travian.haha.slalu dlu 1st page aku bukak mse on9 ialah myspace,skarang ni travian 1st.then ms.diikuti blog neh ym dan skype.hak2.

sedikit sebanyak mengenai travian(in my point of view).
-game on9 yg xnmpk,strategi.
-ade 3 puak dalam game nih, rom, teuton, gaul.3-3 ade kelebihan n kekurangan.
-seronok sebab leh nk bwat jahat ke buli2 orang ke.tu yg ske tu.yg xske kne serang jew.hak2.
-
-sesuai dimainkan oleh mereka yang hidup sentiasa on9 je kje.hak2.
-game ni bnyk gle kowt orang main.kat mesia ade 5 server.aku main server 2 ngan 4.
-ntah,aku men ske2 je aku rase.tp ak agak gle juge ah.da tatau nk watpe kat umah.

agak syok juge la.hak2.meh la join klao busan keyh.
bg korg screenshot sket keyh.


for more info,visit
www.travian.com - worldwide kowt.
www.travian.com.my - mesia pnye server.bahase mlayu.silalah join okeh.



sekian.

0 comments:

Post a Comment