Pages

Join The Community

Saturday, July 3, 2010

demam world cup.

aku xpenah pun minat bola,,nk main bola pun dah lame dah aku tinggalkan,.sampaikan tgk gem winning eleveln pun xpenah nk ade napsu..tp tataw ah ape yg merasuk aku time world cup nih.seronok plak aku melepak mamak menengok bola,,lepak ngan membe2,sronok dpt duk tgk bola ngan membe2 lame yg jarang nk jmpe,kdg2 xterlayan awek sendiri mase tgk bola.spanjang hari pun terupdate je ngan news2 bola sbb da set kat igoogle aku gadgetnye campur ngan membe2 fb yg xberenti update status pasal bola jek..



paling sronok skali tgk bola kat mamak ngan membe2 ialah,,dapat bahan dorg yg team dia kalah.haha.

jadik inilah hasilnye membahan2 org.hahah.


malam ni german argentina.aku xpenah pun melayan sangat bola,.tp memandangkan sume org mase awal2 musim wc aritu masing2 pilih 1 jersey tayang kat profile pict,aku pun ambik ah german.saje je sbb aku suke tgk jersey dia.gile nerd aku xpenah lyn bola.hahah.harap2 german menang ah mlm ni kalau x mampos aku kene bahan balik ngan membe2.haha.sampai xleh tido aku nebes german nk main mlm nih.haha.

p/s - tolongla menang german,nanti aku kene bahan plak.hahah.masuk semi pun jadik lah.hahah.

jmpe di Asia Cafe ini malam.hehe.

0 comments:

Post a Comment