Pages

Join The Community

Thursday, January 27, 2011

Wireless Charger, idup tidak serabut tanpa wayar.


Mase aku pusing-pusing kat internet carik idea untuk dimasukkan dalam assignment technology entrepreneur td aku terjumpa benda menarik pasal wireless charger. Aku tahu benda ni akan kluar tahun ni tapi xtahu la pulak benda ni dah dijual dah pun.keh2. papepun benda ni sangatlah menarik bagi aku,,

Bila agaknya nak masuk malaysia eh??xsilap aku dulu masa aku baca info benda ni tahun lepas aku rasa kita kene tukar battery device2 kite,,tp xtau ah malas nak bace dlu nak KIV dulu benda ni..mood cuti,,papepun sebelum bercuti aku tinggalkan video tentang wireless charger nih,



Kalau teringin nak beli boleh usha kat sini okeh.
http://www.powermat.com/
p/s: Selamat Tahun Baru Cina untuk yang meraikan,,tahun arnab ni sedap makan berger arnab.keh2.

1 comments:

WAAAA !! Terbaik lah . memang takkan serabot kalo xde wayar .

Jom Baca Ni
http://myungdae92.blogspot.com/2011/01/rindu-blogging.html

Post a Comment