Pages

Join The Community

Wednesday, February 23, 2011

Update sebab lame xupdate. Sila abaikan bebelan ini.

fuh..minggu yang terlalu bz.sampai xsempat langsung nak update blog. bz ngan klas.bz ngan test. padahal test jawab macam haram jek.g klas pun bukan nak stadi betul2,,sibuk jek main gem.sibuk jek buat avatar lecturer aku,buat avatar kawan2.bosan duk dalam klas.nak update blog pun xde cerita menarik.bace2 paper pun politik manjang,malas nak layan.bace discovery news pun xde bende yang menarik sangat nak dishare.NYTimes pun same,,bloomberg lagi la boring.hek2.

2 3 ari lepas aku pusing2 dalam appstore,,saje membazirkan itunes credit aku nak beli apps yang bukan-bukan.jumpe apps WeeMee. apps ni boleh buat avatar yang menarik,lagi-lagi kalau korang kreatif,,aku xde la kreatif sangat,tapi kalau dah duduk dalam kelas tu lecturer bebel bukan-bukan aku pun dah xmasuk mende yang dia bebel tuh,mule lah aku amek ipod aku buat avatar lecturer.xcukup lecturer,,kawan-kawan sekitar pun jadik mangsa.keh2.jadi inilah hasil-hasil avatar yang aku dah buat.xde la banyak.saje nak taruk sebab lame xupdate blog.

ini lecturer aku nama beliau PM Tan

ini En. Fauzi

ini awek paling sempoi kat kelas nama dia Jojo,nak kenal sila tinggalkan nombor fon anda.hahaha

Kay

Sahlan

Payid aka Boh

aku yang kacak lagi bergayo.haha.

Han yang tua tapi perangai xmatang.haha.

Kadim

Pelat

Ahmad Hakimie.

Joe

Pika pika.heheh.


Sebenarnya saje nak tunjuk macam2 variasi orang yang boleh dibuat guna WeeMee nih. Tapi kalau muke atau rambut yang type alien yang xwujud dalam apps nih korang boleh lah gune ini sebagai ganti muke korang.

contoh terbaik.

So kalau korang berminat nak ade avatar sebegini,yang guna ios gadget boleh lah download kat appstore dengan harge $0.99 jek(search apps weemee),,dan kalau korang guna pc korang boleh buat free rasanya,aku malas nak try sebab dah guna kat ipod jek,korang cek it out sendiri yaw dekat http://www.weeworld.com/.

1 comments:

Post a Comment