Pages

Join The Community

Monday, December 27, 2010

Malaysia 3 Indonesia 0?

walaupun aku xlayan sgt bola2 tp kalau smpy melibatkan negara aku tengok jugak la..wlaupun tgk kat tb 1,dengan penuh semut dekat skrin tb dan kaler itam putih aku melayan la jugak sorang2 sampai abes match..(rumah aku dah xde astro,ade stimix jek)

disebabkan aku tension xdapek tengok gol2 td yg sebetulnye,maklumlah tb bersemut.terpaksa aku cari video gol malaysia lawan indonesia malam td..agak handal la jugak gol dia,,kira world klas gak la bg aku..just segelintir penyokong(xsure malaysia atau indon) yg wat hal main laser tuh..tp gol2 tuh aku rasa bukan sebab indon kene laser pun.heheh.

tp dikira2 balik,,indonesia pun penah buat hal pasal laser tu jugak dari match yg sebelum2 ni jugak kat mesia..ni ha video yg dijumpai..kene la balik kan..


kan keeper mesia pun penah kene jugak tu.,.papehal goodluck la mesia eh kat indon nti..macam bahaya je kat indon tuh nti.

0 comments:

Post a Comment