Pages

Join The Community

Tuesday, December 28, 2010

oh mang, aku kene tagged dengan raksasa.


1st time aku buat bende kerepek sebegini..terima kasihlah.



Ucapan anda?

kenapalah anda tag saya wahai sayangku.hak2.saya rasa terkesima sekali melihat nama saya terpapar disana. rasa nak terkentut jek.dah la sampai dua sekali..haha.layankan sajelah,,kalau tak nanti raksasa makan.bahaye.

4 ciri gurl/boy idaman utk dijadikan wife/husband

1.penyabar 
2.garang
3.comel
4.motivative.

nie la antara idamannye.ngeh2

p/s: da jumpa da pun orangnye jugak(I'll be for you baby,anytime,owes.haha.)

Satu tips kekalkan hubungan

klik nuff beliau selalu.hahahahh.

Pernah jumpa doa putus cinta atau pendekat jodoh?

ntahlah..jampi serapah boleh dikira x??
marang kerapu marang kepunden marang keceper.haha


p/s: dia suh tag 10 orang. tp saya rasa blog saya xsampai sepuluh orang pun nak bace.haha.


tp aku nak tag jugak kau.kau la,sape suh bace,kan dah terkena.hahahha.
sebenarnye itulah kisah saya(dengan nada sadis)


jk yo!ciao.

0 comments:

Post a Comment