Pages

Join The Community

Tuesday, December 28, 2010

Serangan raksasa.oh meng de hel gibawey serba satu kontest pulak.

dari entry serba satu raksasa ini..saya serba satu kali lagi merepek.
http://pikagarpu.blogspot.com/2010/12/giveaway-eqbalzack-serba-satu-nak-table.htm

 

oh meng beliau telah tag saya serba satu kali lagik. terpaksa setelkan serba satu bnde ni cepat2 meng. serba satu kali tahniah la buat beliau sebab tag saya. saya dah rase serba satu salah da kalau xbuat serba satu kontest nih. dan kepada tuan blogger serba satu yang telah menganjurin kontest serba satu nih silah bagi serba satu hadiah kepada serba satu orang yg telah tag saya nih. kalau xnk bagi serba satu hadiah kat beliau bagi jela serba satu dekat saya saya boleh save minyak serba satu kereta saya dari pergi ikea yang serba satu kat dalam meleisia ini.

serba satu kali saya merepek,serba satu kali lagi saya rase serba satu kali rasa salah. oh meng. terima kasih serba satu kali lagi kerena menganjurin kontest ini. saya serba satu kali ribu ucapan terimin kaseh yg teramet sanget kepada anda.


ye saya tag serba satu orang iaitu ronado yang riang supaya menghabiskan sumpahan saya jika xtag orang inin..

0 comments:

Post a Comment